З балерини у кулінари: Як мистецтво танцю допомогло в оздобленні тортів

Коли життя створює чергову перепону, далеко не всім вдається її здолати, перелаштуватися і спрямувати свої сили у нове русло. Не легко було і Меґі Остін, професійній балерині, кар’єра якої різко обірвалася через травму. Однак Меґі, вдалося знайти застосування, набутому за багато років танців, мистецькому досвіду, у незвичний спосіб. Вона перенесла естетику балету у процес прикрашання тортів.

«Для мене, не було важко обирати. Я завжди знала, що хочу займатися балетом на професійному рівні», – розповідає Меґі Остін.

Спочатку її запросили танцювати у балетну трупу в Каліфорнії, потім у Чикаго. Але одного дня, у 2006-му році, Меґі відчула гострий біль у нозі:

«Це був мій перший рік у Чикаго. Ми готувалися до прем’єри балету «Сон у літню ніч», коли у мене сталася травма, в одну мить я вибула зі строю».

Виявилося, що Меґі зламана кістку стопи: «Для танцюриста це, фактично, кінець кар’єри. Що і сталося, моя кар’єра на цьому завершилася».

Про балет довелося забути. Утім у Меґі була ще одна пристрасть…кондитерська. Не довго роздумуючи, Меґі записалася на курси французької випічки. Особливо її захопило мистецтво оздоблення тортів квітами з цукрової мастики.

Закінчивши навчання у Чикаго, вона переїхала у Вашингтон, де живе її сестра Джесіка. Уже у столиці з допомогою сестри, Меґі почала продавати свої «їстівні квіти» місцевим пекарням, а згодом почала і сама пекти торти. Два роки тому сестри відкрили власний бізнес. Їх спеціалізація весільні торти, які можна спокійно вважати витворами мистецтва:

«Вони надзвичайно детальні. Мені здається, що загалом, вони вишукані і прості, але їх виготовлення це як дизайнерський одяг, що має нескінченну кількість дрібничок, які не помітні на перший погляд».

Навіть, коли з’являються помічники-практиканти, на створення святкового торта йде 3 дні. Меґі каже, що натхнення знаходить у природі, а також черпає ідеї зі світу моди. Її торти славляться витонченими оборками та рюшами, які думками повертають жінку у світ балету.

«Мені здається, що естетику балету можна застосувати і у випічці», – каже Меґі.

Сьогодні колишня балерина має вишукану і багату клієнтуру. Як і свого часу балет, її випічка не розрахована на широкі маси – торти коштують від двох до трьох тисяч доларів. У вільний час, який випадає не часто, Меґі веде курси виготовлення їстівних квітів з цукрової мастики. Робота пекаря-дизайнера, каже Меґі, допомогла їй примиритися з думкую про передчасне закінчення танцювальної кар’єри:

«У мене досі болить серце. Але водночас, я встигла багато потанцювати. Так, що я можу змиритися з втратою».