Тіна Канапель вирізає на яєчній шкарлупі. На відміну від відомих широкому загалу яєць Фаберже витвори Тіни – це справжні яйця, які художниця перетворює у казкові мережива-скульптури.
Яйце віддавна вважається символом життя і традиція його прикрашання бере свій початок тисячі років тому. Роботи Тіни унікальні тим, що вонa намагається використовувати якомога менше підручного матеріалу та працює переважно лише з тим, що створила сама природа. Іншими словами – ніякої фарби, чи прикрас – лише сама шкарлупа, вирізьблена у загадкові форми.
Рельєфна різьба на яєчній шкарлупці вимагає високої майстерності і терпіння. Працювати з таким крихким матеріалом може не кожен. Займатися цим видом мистецтва художниця Тіна Канапель почала випадково. На виставці у 2001-му році побачила різьбу свого колеги, місцевого митця і пропала. Для своїх робіт вона використовує яйця страусів, ему, качок, фазанів, і навіть папуг. Художниця купляє їх уже вичищені у пташиних селекціонерів.
Процес починається зі замальовки на папері. Відтак готовий ескіз вона переносить на шкарлупку. Яєчне покриття має тверді та м’які місця, а папір знижує ймовірність сколів. В арсеналі Тіни понад 300 різних ескізів тварин, портретів, химерних, геометричних форм.
Незалежно від малюнка саме різьба є найважчою частиною. Якщо шкарлупка тріскає, втрачаються години наполегливої праці. Як тільки процес різьби завершується, шкарлупку треба почистити – спочатку замочити у теплій воді, аби відстав папір, а потім занурити у відбілювач, який «з’їдає» органічні речовини в яєчній шкарлупі.
Роботи Тіни можна придбати в одній з галерей містечка Ококван, що у передмісті Вашингтона. Тіна каже, що передбачити остаточний результат її творів неможливо, адже працюєш з природнім матеріалом. Щороку Тіна вирізає і продає понад півтори тисячі своїх виробів. Їх ціна від 30 до 400 доларів за штуку. Страхування від тріщин у цю суму не входить.
Яйце віддавна вважається символом життя і традиція його прикрашання бере свій початок тисячі років тому. Роботи Тіни унікальні тим, що вонa намагається використовувати якомога менше підручного матеріалу та працює переважно лише з тим, що створила сама природа. Іншими словами – ніякої фарби, чи прикрас – лише сама шкарлупа, вирізьблена у загадкові форми.
Рельєфна різьба на яєчній шкарлупці вимагає високої майстерності і терпіння. Працювати з таким крихким матеріалом може не кожен. Займатися цим видом мистецтва художниця Тіна Канапель почала випадково. На виставці у 2001-му році побачила різьбу свого колеги, місцевого митця і пропала. Для своїх робіт вона використовує яйця страусів, ему, качок, фазанів, і навіть папуг. Художниця купляє їх уже вичищені у пташиних селекціонерів.
Процес починається зі замальовки на папері. Відтак готовий ескіз вона переносить на шкарлупку. Яєчне покриття має тверді та м’які місця, а папір знижує ймовірність сколів. В арсеналі Тіни понад 300 різних ескізів тварин, портретів, химерних, геометричних форм.
Незалежно від малюнка саме різьба є найважчою частиною. Якщо шкарлупка тріскає, втрачаються години наполегливої праці. Як тільки процес різьби завершується, шкарлупку треба почистити – спочатку замочити у теплій воді, аби відстав папір, а потім занурити у відбілювач, який «з’їдає» органічні речовини в яєчній шкарлупі.
Роботи Тіни можна придбати в одній з галерей містечка Ококван, що у передмісті Вашингтона. Тіна каже, що передбачити остаточний результат її творів неможливо, адже працюєш з природнім матеріалом. Щороку Тіна вирізає і продає понад півтори тисячі своїх виробів. Їх ціна від 30 до 400 доларів за штуку. Страхування від тріщин у цю суму не входить.