Експерти називають кілька причин погіршення ситуації у боротьбі з насильством. Серед багатьох із є легкий доступ до зброї та неадекватна психіатрична опіку в країні. Гостра критика лунає і на адресу Голлівуду. Фахівці звинувачують кіноіндустрію у створенні культури насилля. І люди в самому Голлівуді задаються тим же питанням. В той же час пригодницькі фільми зі стріляниною – це основа американського кінематографу і навряд чи вони зникнуть у найближчому майбутньому.
«Джо-солдат: Помста». Це саме той тип фільму, який приносить Голлівуду прибутки. Швидкий розвиток подій, сутички та вибухи привертають увагу підлітків, які найбільше ходять до кінотеатрів.
Редактор журналу «Variety» («Різноманіття») Тім Ґрей каже, що суперечки про вплив Голлівуду на насилля велися ще сто років тому, коли журнал був заснований, а може і давніше:
«Це почалося ще дві тисячі років тому. Якщо ви подивитися на комедії та трагеді стародавньої Греції, бої гладіаторів в Колізеї – насилля та розваги завжди йшли разом. Тому це настільки розповсюджене зараз».
Або, для прикладу, сцена з фільму Альфреда Гічкока «Птахи» – лише один епізод у загалом високомистецькому фільмі, що розповідає історію шляхом діалогу. Але все одно, в 1960 році вона шокувала аудиторію.
Також новий фільм Сільвестра Сталлоне «Куля в голову» використовує насилля, аби втримувати увагу глядачів.
Науково-фантастичний фільм «Тихоокеанський рубіж» про вторгнення інопланетян також привертає хлопців-підлітків.
Продюсер Джонатан Таплін з Університету Південної Каліфорнії, чий послужний список включає ранній фільм Мартіна Скорсезе «Злі вулиці», тепер працює аналітиком медіа-ринку. Він говорить, що зброя, вибухи та погоні зараз замінюють мистецтво розповідати історію:
«Пригодницькі фільми – це пригодницькі фільми. І це одна річ, яку Голлівуд робить добре. І я не переконаний, що вони знають, як втримувати увагу підлітків без великої кількості насилля».
Фейн Лапьєр з Національної стрілецької асоціації покладає провину за насилля в реальному світі на насилля в світі кіно та відеоігор. Він відкидає заклики до обмеження продажу та володіння вогнепальною зброєю.
Але голлівудські фільми дивляться в усьому фільмі, каже Таплін, без такого рівня насилля як у США:
«Такої масової стрілянини дітей не трапляється в багатьох-багатьох країнах, де голлівудські фільми – основне джерело розваг».
Тим не менш така кількість насилля, яке зображуєтья в усіх деталях, непокоїть Тапліна – як наприклад, у новому фільмі Квентіна Тарантіно «Джанго». Нещодавня стрілянина у штаті Конектикут змусила багатьох у Голлівуді заговорити про те, що насилля мусить бути менше, – погоджується редактор журналу «Різноманіття:
«Люди кажуть, що стрілянина в Конектикуті – це та межа, після якої мусять статися справжні зміни».
У той же час підліткова аудиторія чітко дає знати, що вона не втрачає інтересу до фільмів зі сценами насилля.
«Джо-солдат: Помста». Це саме той тип фільму, який приносить Голлівуду прибутки. Швидкий розвиток подій, сутички та вибухи привертають увагу підлітків, які найбільше ходять до кінотеатрів.
Редактор журналу «Variety» («Різноманіття») Тім Ґрей каже, що суперечки про вплив Голлівуду на насилля велися ще сто років тому, коли журнал був заснований, а може і давніше:
«Це почалося ще дві тисячі років тому. Якщо ви подивитися на комедії та трагеді стародавньої Греції, бої гладіаторів в Колізеї – насилля та розваги завжди йшли разом. Тому це настільки розповсюджене зараз».
Або, для прикладу, сцена з фільму Альфреда Гічкока «Птахи» – лише один епізод у загалом високомистецькому фільмі, що розповідає історію шляхом діалогу. Але все одно, в 1960 році вона шокувала аудиторію.
Також новий фільм Сільвестра Сталлоне «Куля в голову» використовує насилля, аби втримувати увагу глядачів.
Науково-фантастичний фільм «Тихоокеанський рубіж» про вторгнення інопланетян також привертає хлопців-підлітків.
Продюсер Джонатан Таплін з Університету Південної Каліфорнії, чий послужний список включає ранній фільм Мартіна Скорсезе «Злі вулиці», тепер працює аналітиком медіа-ринку. Він говорить, що зброя, вибухи та погоні зараз замінюють мистецтво розповідати історію:
«Пригодницькі фільми – це пригодницькі фільми. І це одна річ, яку Голлівуд робить добре. І я не переконаний, що вони знають, як втримувати увагу підлітків без великої кількості насилля».
Це почалося ще дві тисячі років тому. Якщо ви подивитися на комедії та трагеді стародавньої Греції, бої гладіаторів в Колізеї – насилля та розваги завжди йшли разом. Тому це настільки розповсюджене зараз.Тім Ґрей
Але голлівудські фільми дивляться в усьому фільмі, каже Таплін, без такого рівня насилля як у США:
«Такої масової стрілянини дітей не трапляється в багатьох-багатьох країнах, де голлівудські фільми – основне джерело розваг».
Тим не менш така кількість насилля, яке зображуєтья в усіх деталях, непокоїть Тапліна – як наприклад, у новому фільмі Квентіна Тарантіно «Джанго». Нещодавня стрілянина у штаті Конектикут змусила багатьох у Голлівуді заговорити про те, що насилля мусить бути менше, – погоджується редактор журналу «Різноманіття:
«Люди кажуть, що стрілянина в Конектикуті – це та межа, після якої мусять статися справжні зміни».
У той же час підліткова аудиторія чітко дає знати, що вона не втрачає інтересу до фільмів зі сценами насилля.