Згідно з глобальним опитуванням, яке провела компанія ЛінкдІн, найбільше людей у світі хотіли б працювати для американської компанії Ґуґл. Щороку свої резюме до компанії надсилає два з половиною мільйона спеціалістів. Засновники та керівництво Ґуґл створили умови, які спонукають працівників не лише до винахідництва, але й до творчості.
Користувачам пошукової системи важко не помітити, що час від часу логотип Ґуґл перетворюються на веселі картинки. «Дудлс» змінюються в залежності від свят – Нового року чи ювілею, наприклад, 150-ої річниці відкриття Лондонського метро. Іноді на головній сторінці може з’являється і класична мультиплікація за мотивами великого Замбоні.
Над створенням так званих «дудлс» працює спеціальна творча команда. Ці картинки дозволяють завести більше користувачів на головну сторінку сайту. Але, як каже Раян Ґермік, відповідальний за вигляд логотипа, цінність роботи його команди важко виміряти в грошах:
«Ах, екзистенціальне питання «Чому?». Ми тут для того, аби дивувати і розважати наших користувачів та надати Ґуґлу людського обличчя».
Ефективність креативної команди головної сторінки Google оцінюється не за статистичними показниками, як робота інших підрозділів, а радше суб’єктивно – «подобається – не подобається».
«Ми відстежуємо соціальні мережі. Ми читаємо пресу. Ви, мабуть, не знаєте, що ми розважаємо один одного нашою роботою. Ми намагаємося мати більше емоційного зв’язку і не тільки змагатися, хто більше зробить», – говорить Ґермік.
Митець Дженіфер Гом розповіла, що кожного року команда створює понад 300 дудлс різними мовами. При цьому вони намагаються стояти осторонь політичних чи спірних тем.
«Ми в основному думаємо про все інноваційне, художнє і розумне – таке, що відповідає рівню Ґуґл», – каже Гом.
Ідеї для чергової художньої картинки надходять звідусіль. Чимало з них подають працівники компанії. Один з них - «бакібол», форма вуглецю, що складається зі 60 атомів, схожих на молекулу.
«Я ніколи не чула про це, але десь людей 10-12 у компанії просто помішані на цьому», – здивована Гом.
Атмосфера інновацій, спокійна обстановка, поєднання роботи і гри дуже сприяє креативному процесу. Інженер Кріс Гом – та людина, яка «оживляє» малюнки. Він згадує, що вперше потрапив у творчий колектив у рамках програми стимуляції нововведень та зростання:
«Моя участь з ними почалася з 20%, що є унікальним феноменом Ґуґл. Це коли інженери мають можливість раз на тиждень, або 20 % робочого часу, робити те, що їм заманеться. Так що я почав будувати невеличку анімацію, хтось з креативної команди Дудл побачив це, і сказав, що це можна робити на головній сторінці, і з цього часу я цим радо займаюся».
Працівники креативного відділу Дудл кажуть, що їх художні малюнки є відображенням культури компанії – надзвичайно цікавого місця для працівників та користувачів.
Користувачам пошукової системи важко не помітити, що час від часу логотип Ґуґл перетворюються на веселі картинки. «Дудлс» змінюються в залежності від свят – Нового року чи ювілею, наприклад, 150-ої річниці відкриття Лондонського метро. Іноді на головній сторінці може з’являється і класична мультиплікація за мотивами великого Замбоні.
Над створенням так званих «дудлс» працює спеціальна творча команда. Ці картинки дозволяють завести більше користувачів на головну сторінку сайту. Але, як каже Раян Ґермік, відповідальний за вигляд логотипа, цінність роботи його команди важко виміряти в грошах:
«Ах, екзистенціальне питання «Чому?». Ми тут для того, аби дивувати і розважати наших користувачів та надати Ґуґлу людського обличчя».
Ефективність креативної команди головної сторінки Google оцінюється не за статистичними показниками, як робота інших підрозділів, а радше суб’єктивно – «подобається – не подобається».
«Ми відстежуємо соціальні мережі. Ми читаємо пресу. Ви, мабуть, не знаєте, що ми розважаємо один одного нашою роботою. Ми намагаємося мати більше емоційного зв’язку і не тільки змагатися, хто більше зробить», – говорить Ґермік.
Митець Дженіфер Гом розповіла, що кожного року команда створює понад 300 дудлс різними мовами. При цьому вони намагаються стояти осторонь політичних чи спірних тем.
«Ми в основному думаємо про все інноваційне, художнє і розумне – таке, що відповідає рівню Ґуґл», – каже Гом.
Ми відстежуємо соціальні мережі. Ми читаємо пресу. Ви, мабуть, не знаєте, що ми розважаємо один одного нашою роботою. Ми намагаємося мати більше емоційного зв’язку і не тільки змагатися, хто більше зробить.Раян Ґермік
Ідеї для чергової художньої картинки надходять звідусіль. Чимало з них подають працівники компанії. Один з них - «бакібол», форма вуглецю, що складається зі 60 атомів, схожих на молекулу.
«Я ніколи не чула про це, але десь людей 10-12 у компанії просто помішані на цьому», – здивована Гом.
Атмосфера інновацій, спокійна обстановка, поєднання роботи і гри дуже сприяє креативному процесу. Інженер Кріс Гом – та людина, яка «оживляє» малюнки. Він згадує, що вперше потрапив у творчий колектив у рамках програми стимуляції нововведень та зростання:
«Моя участь з ними почалася з 20%, що є унікальним феноменом Ґуґл. Це коли інженери мають можливість раз на тиждень, або 20 % робочого часу, робити те, що їм заманеться. Так що я почав будувати невеличку анімацію, хтось з креативної команди Дудл побачив це, і сказав, що це можна робити на головній сторінці, і з цього часу я цим радо займаюся».
Працівники креативного відділу Дудл кажуть, що їх художні малюнки є відображенням культури компанії – надзвичайно цікавого місця для працівників та користувачів.